Select Page

Cum își promovează produsele unul dintre cei mai vechi producător de cosmetice din România. Are deschise 15 puncte de vânzare în toată țara

Cum își promovează produsele unul dintre cei mai vechi producător de cosmetice din România. Are deschise 15 puncte de vânzare în toată țara

Unul dintre cei mai vechi și, totodată, importanți producători de pe piața de cosmetice din România alege să își promoveze produsele într-un mod prietenos și cât mai apropiat de clienți: prin deschiderea  unor magazine moderne, prin lansarea de produse noi, dar și prin oferirea de cadouri, reduceri și demonstrații gratuite de machiaj.

Farmec este cel mai important producător român de cosmetice și a deschis, joi, un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, în Iulius Mall. Acesta este cel de-al doilea centru inaugurat în acest an de Farmec.  Liderul local de produse cosmetice continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine Gerovital, aceasta ajungând la un număr total de 15 unități la nivel de țară.

„Suntem foarte bucuroși să deschidem un nou magazin Gerovital în Cluj-Napoca, orașul unde acum 129 de ani a început istoria Farmec și unde am scris primul capitol din povestea impresionantă de peste jumătate de secol a brandului Gerovital. Prin această inaugurare, vrem să răsplătim clujenii pentru încrederea și susținerea acordată în tot acest timp, oferindu-le acces rapid la gama variată de produse Gerovital și Aslavital, inclusiv liniile lansate recent, Gerovital Beauty și Gerovital Luxury. Mai mult decât atât, vom pregăti în mod constant pentru ei surprize, oferte speciale, dar și demonstrații gratuite de machiaj, prima dintre acestea având loc astăzi,în cadrul evenimentului de inaugurare a noului magazin. Este un model de inaugurare pe care ne dorim să îl păstrăm și în cadrul următoarelor deschideri de magazine din acest an”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Cel de-al doilea centru Gerovital din Cluj-Napoca are o suprafață de 51 de m2 și a fost proiectat în conformitate cu conceptul rețelei de magazine Gerovital “Doctor în Frumuseţe”.

 

Cu ocazia inaugurării, toți vizitatorii magazinului au beneficiat de un discount de 20% la achiziția oricărui produs din gama Gerovital Beauty, iar oferta este valabilă până în 15 august.

„Mai mult, toți clujenii vor fi așteptați în cadrul magazinului Gerovital cu multiple noutăți, oferte speciale, promoții, dar și alte beneficii oferite în premieră. Printre acestea se numără demonstrațiile gratuite de machiaj, prima fiind organizată în cadrul evenimentului de inaugurare al noului centru, dar și testele de dermoanaliză, disponibile doar în magazinele de brand ale producătorului clujean.
Pe baza rezultatelor testelor de dermoanaliză, Consultanții de Frumusețe prezenți în magazin vor putea elabora scheme de tratament personalizate și recomandări specializate, tuturor vizitatorilor magazinului.”, se arată într-un comunicat de presă remis de compania producătoare de cosmetice.

În Cluj-Napoca, se regăsesc cele mai multe magazine ale producătorului de cosmetice – 3 centre Farmec (amplasate pe Str. București, 55, în incinta Blocului Spray, pe Str. Regele Ferdinand 22-26 şi pe Str. Napoca, 25) și 2 magazine Gerovital. Primul magazin Gerovital a fost inaugurat anul trecut, în cadrul unui alt centru comercial.

 

 

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În iulie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 15 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.

About The Author