Select Page

Vești bune. Ciocolata nu îngrașă dacă o consumăm la anumite ore. Vezi aici recomandările

Vești bune. Ciocolata nu îngrașă dacă o consumăm la anumite ore. Vezi aici recomandările

Vrei să slăbești dar nu poți renunța la desertul tău preferat: ciocolata? Există o veste bună. O echipă de cercetători de la Syracuse University din New York au descoperit că dacă consumăm ciocolata la micul dejun, aceasta este bună pentru creier şi siluetă.

În urma unui experiment efectuat pe persoane cu vârste între 23 şi 98 de ani s-a constatat că ciocolata are un efect benefic pentru sănătatea creierului şi o putem consuma la micul dejun, scrie BrightSide care a citat studiul.

Ca să te convingi că prăjitura cu ciocolată consumată la micul dejun este recomandată de specialişti află că şi în urmă cu câţiva ani o echipă de cercetători de la Tel Aviv University au declarat că ei consumă întotdeauna ciocolată sau prăjitură cu ciocolată la micul dejun, deoarece au observat că îi ajută să se concentreze mai bine la muncă, potrivit eva.ro.

Pe lângă efectul benefic asupra creierului, ciocolata inclusă la micul dejun ajută şi la slăbit, după cum susţine nutriţionistul Daniela Jakubowicz care a scris bestsellerul „The Big Breakfast Diet”. „Dimineaţa este considerat acel moment al zilei când corpul transformă totul în sursă de energie. Dacă alegi să consumi ciocolată sau prăjitură cu ciocolată în timpul zilei atunci corpul tău va depozita toate grăsimile. Tocmai aceasta este şi explicaţia pentru care te îngraşi cu toate că nu mănânci mult”, explică nutriţionistul.

Potrivit specialistului, micul dejun şi desertul cu ciocolată trebuie consumate înainte de ora 9 dimineaţa. Studiile arată că persoanele care iau micul dejun (carbohidraţi, proteine) şi un desert de 600 de calorii reuşesc să slăbească mai mult decât cei care consumă un mic dejun de doar 300 de calorii mult mai târziu în zi.

About The Author