În plină pandemie de COVID-19, Napolact face donații către spitale și anunță că face angajări. Unde e nevoie de forță de muncă
Dacă pentru multe firme și business-uri românești, pandemia a venit cu închiderea activității și trimiterea angajaților în șomaj tehnic, pentru altele, criza sanitară înseamnă muncă la capacitate maximă. În această situație se află și Friesland, compania care scoate pe piață cunoscutele produse Napolact.
Friesland Campina România anunță că nu intenționează să își trimită angajații în șomaj tehnic, ba chiar angajează operatori de producție și depozit, mecanici și electricieni pentru fabricile din Cluj și Mureș.
Compania lucrează la capacitate maximă de la începutul pandemiei și depune eforturi continue pentru a se asigura că produsele Napolact ajung pe mesele românilor la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, mai ales în contextul dificil al pandemiei COVID 19.
“Pe fondul pandemiei, cererea de produse este într-o creștere accentuată și ne așteptăm ca această situație să continue. Colegii noștri din fabricile de la Cluj și Mureș, precum și cei din depozite muncesc într-un ritm susținut pentru a se asigura că produsele noastre ajung în magazine și pe masa tuturor românilor. Căutăm în aceste zile să extindem echipele din ambele fabrici pentru a răspunde nevoilor din piață, deși costurile de gestionare a măsurilor impuse de criză sunt foarte mari”, spune Ferenc Szecskó, Managing Director Friesland Campina România.
Produse Napolact, donate spitalelor și asociațiilor
În ultimele săptămâni, compania a venit în ajutorul persoanelor care au în aceste zile cea mai mare nevoie de sprijin. Astfel, FrieslandCampina România a donat peste șase tone de produse lactate Napolact către asociații din Cluj și Mureș, printre care Spitalul de Boli Infecțioase Cluj și Centrul pentru Vârstnici din Târgu Mureș. În București, Napolact a livrat produse lactate către spitalele care reprezintă linia întâi în combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babeș, Spitatul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar, Spitalul Colțea.
“Situația fără precedent în care ne aflăm îi solicită pe toți care pot ajuta în aceste zile. Misiunea Napolact este să aducem produse sănătoase și gustoase tuturor românilor, iar acum, ca niciodată, trăim fiecare zi cu această misiune în suflet,“ spune Ferenc Szecskó, Managing Director Friesland Campina România.