Selectați pagina

Gigantul Herbalife, companie de suplimente alimentare și produse de îngrijire, își împachetează coletele într-o hală din Cluj. Comenzile Herbalife au crescut în pandemie

Gigantul Herbalife, companie de suplimente alimentare și produse de îngrijire, își împachetează coletele într-o hală din Cluj. Comenzile Herbalife au crescut în pandemie

Gigantul Herbalife, companie internațională de suplimente alimentare și produse de îngrijire a pielii își împachetează coletele într-o hală din județul Cluj. Toate comenzile pentru Herbalife România sunt preluate în call center-ul firmei UG Smart Logistics, care se ocupă, practic, de tot ce înseamnă activitatea companiei în România: picking, împachetare, distribuirea comenzilor, precum și emiterea și încasarea facturilor.

Reprezentanții firmei românești spun că în pandemie, comenzile online ale Herbalife au crescut cu 25%, iar volumul lor de muncă a crescut simțitor. Astfel, compania, parte a grupului internațional Universal Group, și-a extins activitatea și a făcut trecerea de la o hală modestă, la un spațiu premium, în incinta parcului logistic Urbano Parks.

„La începutul pandemiei funcționam într-o hală cu o capacitate de depozitare de 336 de paleți. Acum, în Urbano Parks, capacitatea a crescut exponențial, la 3.735 de paleți. În toată perioada de restricții, comerțul online a cunoscut un trend ascendent, ceea ce s-a văzut inclusiv în volumul de comenzi procesate pentru clientul nostru, Herbalife. Dacă în 2020 am expediat pentru ei 172.000 de comenzi, în 2021, numărul lor a crescut la 214.000. O creștere de aproape 25%. În perioada pandemiei am mărit și echipa, însă volumul mare de muncă a fost și este gestionat și cu ajutorul tehnologiilor performante pe care le deținem. În continuare avem capacitatea să creștem volumul de activitate”, a declarat Alexandru Mihăilă, Country Manager, UG Smart Logistics

Tranziția UG Smart Logistics la un complex de hale premium a însemnat nu doar extinderea portofoliului de clienți, ci și eficientizarea cheltuielilor.

„Pe piața halelor industriale cererea este continuă. Noi am țintit de la început zona premium, pentru că oferim spații versatile, cu valoare adăugată, eficiente energetic, iar clienții noștri nu resimt atât de puternic scumpirile utilităților. Cei de la Universal Group sunt clienții care au ocupat ultimul spațiu disponibil, ceea ce înseamnă că acum avem un grad de ocupare de 100%. Motto-ul nostru este Creștem Împreună, ca parte din modelul nostru de business, bazat pe o filosofie a parteneriatelor durabile”, a declarat Daniel Paraschiv, Co-fondator Urbano Parks

CITEȘTE ȘI: MEDICINĂ ÎN ROMÂNIA RURALĂ: SINGURA ȘCOALĂ DIN JUDEȚUL CLUJ, UNDE SĂNĂTATEA COPIILOR ESTE PROTEJATĂ CU AJUTORUL HALOTERAPIEI, ESTE LA ȚARĂ

Despre autor