Doctorul TeleDoc poate fi contactat și din avion. Cum pot avea pasagerii acces la sfaturi medicale
Telemedicina funcționează chiar și din avion. Astfel, că cei care au nevoie de asistență medicală digitală, pot contacta un medic chiar și din avion. Asta, după ce furnizorul de telemedicină TeleDoc a încheiat un parteneriat cu Blue Air, companie aeriană ce operează atât rute interne, cât și externe.
Parteneriatul dintre TeleDoc și Blue Air constă în asigurarea accesului pasagerilor la servicii de sănătate, adică opțiunea TeleDoc Travel, prin aplicația myTeleDoc. TeleDoc Travel este un program conceput pentru a ajuta industria turismului să ofere un nou nivel de siguranță pentru clienți. Serviciile sunt disponibile prin aplicație pe IOS, Android, dar și pe dispozitivele Huawei.
„Siguranța pasagerilor este foarte importantă atât pentru noi, cât și pentru Blue Air, motiv pentru care am decis să semnăm acest parteneriat prin care ne adresăm unor nevoi esențiale, servicilei de asistență medicală accesibilă la cerere. Având în vedere contextul global, este și mai important ca toți cei care călătoresc cu avionul să aibă acces la servicii medicale de calitate în timpul călătoriilor de afaceri sau a vacanțelor. Diferența față de asigurarea de călătorie este că, prin aplicația myTeleDoc, ai acces la un medic la orice oră, zi sau noapte, nu este nevoie să cauți asistență medicală la destinație”, a declarat Florian Brandstetter, CEO TeleDoc.
Astfel, românii care călătoresc pe rutele Blue Air, la achiziționarea unui bilet, vor avea posibilitatea de a achiziționa opțiunea TeleDoc Travel, la un cost preferențial, care este valabil 14 zile. În această perioadă, pasagerii care călătoresc în interes de serviciu, dar și cei care merg în vacanță au posibilitatea de a contacta prin aplicația myTeleDoc un medic român 24/7. Mai mult, dacă doresc să contacteze un specialist internațional sau local, o pot face la cerere. Parteneriatul dintre TeleDoc și Blue Air a fost încheiat în decembrie 2021, pe o perioadă de trei ani.
VEZI ȘI: DOCTOR LA UN CLICK DISTANȚĂ. APLICAȚIA DE TELEMEDICINĂ MYTELEDOC INTRĂ PE PIAȚA DIN ROMÂNIA
Reprezentanții start-up-ului austriac spun că noul parteneriat marchează una dintre acțiunile majore ale TeleDoc în asociere cu industria turismului și că vor accelera planurile de dezvoltare atât în România, cât și în alte regiuni.
Astfel, compania își propune să îmbunătățească accesul pacienților la servicii medicale de calitate, prin adăugarea de noi servicii în platformă, dar și prin creșterea procentului de probleme medicale complexe, soluționate prin telemedicină prin accesul la specialiști la nivel mondial.
URGENȚE MEDICALE REZOLVATE DE TELEDOC APLICAȚIA CARE DEGREVEAZĂ UNITĂȚILE DE PRIMIRI URGENȚE
Modelul de afaceri al TeleDOC funcționează pe bază de abonament anual plătit lunar de segmentul de utilizatori finali. Aplicația myTeleDoc oferă două tipuri de abonament, care se potrivesc nevoilor clienților: TeleDoc Basic, un abonament pentru o persoană, și TeleDoc Family, un abonament pentru doi adulți și doi copii. Pentru cei care nu doresc un abonament, există posibilitatea de a discuta cu un medic printr-un apel individual unic. În acest moment, fiecare utilizator primește un apel gratuit pentru a încerca serviciul.